Over

Beurzenblog is een initiatief van Expovisie.  Expovisie biedt vakinformatie voor iedereen die regelmatig met beurzen te maken heeft: van exposant tot beursmanager, van marketeer tot standbouwer. Praktische adviezen voor een optimale beursdeelname, succesvolle cases, beursconcepten, visies van vakgenoten en het laatste nieuws op beurzengebied. En natuurlijk onze beursagenda, waar je snel een overzicht krijgt van het aanbod aan vakbeurzen en publieksbeurzen.

 

Het Portaal Veerdijk 40-i WormerHet Portaal Uitgevers B.V.

Veerdijk 40-i 1531 MS Wormer

Tel: 075-647 57 47

E-mail: info @ hetportaal.com

Website: www.hetportaal.nl

 

 

 

Beurzenblog is een activiteit van Het Portaal Uitgevers. Het Portaal Uitgevers biedt vak- en branche-informatie in de domeinen beurzen, meetings, actiemarketing, relatiegeschenken & promotionele producten.

Onze doelstelling is het verbeteren van de kennis bij de gebruikers van deze marketing- en communicatiemedia om zo het rendement voor hen te verhogen en het stimuleren en ondersteunen van de verdere ontwikkeling van de betreffende branches. Hiervoor maken wij gebruik van gedrukte media, digitale platforms en evenementen. Deze activiteiten worden ontplooit vanuit de merken Expovisie, QM en PromZ.

ExpovisieExpovisie verschijnt als magazine twee keer per jaar en richt zich op exposanten en beursmanagers. Daarnaast zijn er de speciale uitgaven Eerste Hulp Bij Beurzen en AV-wijzer. Als digitale platforms heeft ze de website www.expovisie.nl, een tweewekelijkse e-nieuwsbrief, de online beursagenda www.beursagenda.nl, de adviesdienst www.eerstehulpbijbeurzen.nl en deze weblog www.beurzenblog.nl.

 

 

 

 

QM | Quality in MeetingsQM verschijnt als magazine twee keer per jaar en richt zich op meeting planners, pco’s, congresorganisatoren, event managers en evenementenbureaus. Als speciale uitgaven zijn er de QM Meeting Planner en de AV-wijzer. Als digitale platforms beheert QM de website www.qualityinmeetings.nl, een tweewekelijkse e-nieuwsbrief, de online locatiezoeker www.meetingplanner.nl en de weblog www.meetingblog.nl.

 

 

 

PromZPromZ kent twee verschillende uitgaven. PromZ Magazine verschijnt twee keer per jaar en richt op opdrachtgevers voor actiemarketing en promotionele producten & diensten. PromZ Vak verschijnt eveneens vier keer per jaar en is hét vakmagazine voor het handelskanaal van promotionele producten en diensten. Als digitale platform is er www.promz.nl. Vanuit PromZ worden er elk jaar twee beurzen georganiseerd. PromZ.live hét totaalevenement voor eenieder die verantwoordelijk is voor promotionele producten, relatiegeschenken en actiemarketing. De Leveranciersdagen zijn het jaarlijks terugkerende professionele ontmoetingsmoment van de promotionele productenbranche.